anmälda till vår första kurs!

5 Jan

Igår fick jag ett glädjande mail som lät meddela att jag och Hunden fått plats på en nybörjarkurs i agility. Det är Uppsalas brukshundklubb som håller i kursen och det känns riktigt kul att det blir av! Kursen börjar i början av februari och är uppdelad på sex olika träffar. Fram tills kursen börjar så ska jag träna Hunden så att hon blir ännu bättre på att komma vid inkallning och att inte låta sig påverkas av störande moment. Det blir kul! Vi hoppas på att hitta någon kurs som är mer inriktad på lydnad, men än så länge ser det mörkt ut. De kurser som är planerade är schemalagda senare i vår, men det är nu vi vill börja.

Just nu glädjs jag i vart fall åt att vi ska gå kurs i agility!

2 svar to “anmälda till vår första kurs!”

  1. hannahinstockholm 05 januari 2013 den 13:06 #

    Å va roligt! Hoppas det blir kul.

    • mikaelapersson 05 januari 2013 den 13:08 #

      Jag har hypat det en hel del, så jag hoppas också det blir kul :)

Kommentera

