lyckliga jag

3 Jan

Jag älskar att vara i skogen. Och än bättre kommer det blir framöver. Fick bästa tänkbara

julklappen av min sambo: ett par alldeles egna Fjällrävenbyxor. Som tål tuffa tag och som funkar bra även när jag sätter mig när på en blöt sten för att återhämta mig. Det kan låta fånigt, men jag har alltid velat ha ett par Fjällrävenbyxor. När jag var yngre så var jag på scoutläger titt som tätt och sprang runt i mina slitstarka militärbyxor som jag köpt på Ö&B för femtio spänn. Det var bra, då. Men sen jag blev lite äldre så har jag suktat efter de där byxorna. Naturkompaniet har varit lyxbutiken där jag blir helt till mig när jag går in i butiken, friluftsgrejer gör mig glad i själ och hjärta. Men det kostar att ligga på topp. Därför är jag så otroligt glad och tacksam över att ha en fin sambo som observerat min längtan. <3

Som komplement till dessa byxor så tog mina föräldrar chansen att rädda min rygg. Jag fick en helt perfekt dagsryggsäck från Osprey som jag kommer ha bra nytta i vardagen när jag släpar datorn till och från plugget, men framförallt kommer den vara perfekt på dagsvandringar och kortare resor.

För att göra min utrustning nästan komplett så fick jag och sambon så äntligen vårt första trangiakök. Också denna julklapp från mina föräldrar. Tacksamhet!

Kommentera

